u-ipkdzn ~ bonus-mind / Selam Ben Uğur / 17 / Bursa / Kova Burcu / Müzik Olmadan Olmaz / FENERBAHÇE Aşktır / Bi de yağmuru severim.. Çünkü o ne üstüne basana ne de şemsiye açana gücenir.. Toprak ta yağmuru sever ve o gelince harika kokar.. Hayat her şeye rağmen güzeldir.. Uğrunda yaşamaya değecek biri varsa hayatınızda tadı bi başkadır.. TWITTER
https://twitter.com/
UIpkdzn
Reblogged from bonus-mind  6 not
aq sürekli kendi postunu paylaşıp duruyosun ne bu postu tutturma çabası
Anonim

bonus-mind:

Bak kardeşim. Binlerce insan hiç bir şey yazmıyor ve sadece sen yazıyorsan, asıl sorun senin aktif olmayan blogları takip etmende. Takip ettiğin bloglar ayda yılda post paylaşan bloglar olmalı. Kimse post paylaşmadığı için sürekli benim postlarım dashboardunda çıkıyor. Aktif blogları takip etmelisin bu bir.. İkincisi eğer kendin post yazıyorsan daha eklediğin gibi çok aşağılara gidiyor ve kimse görmüyor. Çünkü herkes sadece dashboard’a bakıyor, bloglara nadiren giriyor. Tabi başkasının postlarını reblogluyorsan sorun yok. Kendi postunu daha çok insanın görmesini istiyorsan sen de kendi postlarını rebloglamalısın. Ben kendi postumu like sayısını yükseltmek için rebloglamıyorum zaten like alıyor çok şükür.